Registreeritud projektid

  • Honda VTX 1800

    Osaleja nimi: Tarmo Põiklik
    Ratta mark: Honda
    Ratta mudel: VTX1800
    Kategooria: Custom
    Väljalaskeaasta: 2002
    Projekti valmimise aasta: 2019
    Võimsus: 1800 cc
    Projekti kirjeldus: Mis on muudetud: Apehanger koos lisadega, tuled, elekter, porikate delete, istmed, istmete kinnitused, sissy-bar, sirged torud jne.
    Pinstripe tehtud Jarmo Nuutre poolt.
    Foto on suvine, värskeid arenguid saab näha Instagramist #redneckengineeringestonia

  • Suzuki GSX-R 750 Watercooled

    Osaleja nimi: Aleksei Fedjajev
    Ratta mark: Suzuki
    Ratta mudel: GSX-R 750 Watercooled
    Kategooria: Street/Bike
    Väljalaskeaasta: 1995
    Projekti valmimise aasta: 2019
    Võimsus: 93 kW
    Projekti kirjeldus: Custom aluminium girder type front fork (steering geometry is correct). 6-piston Tokico calipers. Custom aluminium gas tank, tail and seat. Busa extended rear swingarm. GSX-R K7 rear shocks. Custom exhaust. RamAir air filters. Jetted carbs. P-Tech rear sprocket. Simplified electrical wiring.

  • Triumph Thunderbird 900

    Osaleja nimi: Kaspar Ilves
    Ratta mark: Triumph
    Ratta mudel: Thunderbird 900
    Kategooria: Cafe-Racer
    Väljalaskeaasta: 1995
    Projekti valmimise aasta: 2019
    Võimsus: 900cc 83kw
    Projekti kirjeldus: Klassikalisest Triumph'ist on saanud maskuliinne ja vihane caferacer.
    Tagasihoidliku välimuse all on peidus Triumph Daytona mootor, mis ehmatab foori alt lahkudes nii mõnegi sportratta omaniku. Ratas on läbinud täieliku "restaureerimise", komponendid tsingitud/pulbervärvitud, uued kuluosad.
    Suurem/laiem tagaratas, 200/50-18", CNC lõigatud custom airbox, T&T kell, Motogadget LED suunatuled, Rizoma peeglid, Campbells summutid, DID ZVMX tugev kett.

  • Ducati Hyperscrambler

    Osaleja nimi: Istvan Asszonyi
    Ratta mark: Ducati
    Ratta mudel: Hyperscrambler
    Kategooria: Scrambler/Tracker
    Väljalaskeaasta: 2010
    Projekti valmimise aasta: 2018
    Võimsus: 796
    Projekti kirjeldus: Keskmisest asjalikuma sooritusvõimega scrambler – ehk hyperscrambler. Põhjaks Ducati Hypermotard 796. Motoguzzi V7 Paak, Zardi pütt ja Leovince decat torud, Ignitech juhtaju, Motogadget M-unit Blue, Acewelli spidomeeter, Motone lülitid, Renthal fatbar, Led tuled, CNC jalarauad, Pirelli MT60 rehvid.

  • Harley-Davidson VRSCA V-ROD

    Osaleja nimi: Jussi Taar
    Ratta mark: Harley-Davidson
    Ratta mudel: VRSCA V-ROD
    Kategooria: Classic-Custom
    Väljalaskeaasta: 2002
    Projekti valmimise aasta: 2017
    Võimsus: 1131 cm3/86 kW+turbo

  • Harley-Davidson 34 VLD

    Osaleja nimi: Urmas Teearu
    Ratta mark: Harley-Davidson
    Ratta mudel: 34VLD
    Kategooria: Historic
    Väljalaskeaasta: 1934
    Projekti valmimise aasta: 2018
    Võimsus: 34 hj
    Projekti kirjeldus: Projekt sai alguse 1980-ndate lõpul Tartu Kastani tn. vanatehnika laadalt ostetud kapitaalselt rikutud raamist. Enamus vajalikke osi on õnnestunud Eestist hankida. Lisa on tulnud veel Inglismaalt, Hollandist, Saksamaalt, Tšehhist ja Rootsist. Restaureeritud 2016-18.
    1934 kasutas Harley erilist Art Deco disaini ja VLD oli firma üks tippmudeleid.
    Esitiival on Eesti müügiesindaja etikett.
    Mootorratas on võitnud klubi Unic-Moto kokkutulekul restaureerimiskonkursi.