Napalmtec / KTM EXC 530 R

Osaleja nimi: Knut-JOosep Palm
Ratta mark: Napalmtec / KTM
Ratta mudel: EXC 530 R
Kategooria: Scrambler/Tracker
Väljalaskeaasta: 2008
Projekti valmimise aastad: 2008-2018
Võimsus: 510cc
Projekti kirjeldus: See on hetkel üks maailma haruldasemaid 4-takti vabaklassi (510cc) E3 enduro tsikli arendusi, mis on ehitatud (sport) mootorrattatööstuses aasta kümneid töötanud mootorrattadisaineri Knut-jOosep Palm’i poolt. Tsikkel ehitati nii treenimiseks, valdkonna mõtestamiseks, kui erinevate maailma tootjate toodangu arendamiseks.

See kuningklassi tsikkel ei ole kirju mänguasi ega lihtsalt silmailu vaid eelkõige väga kiiresti mööda loodusliku tehnilist pinnast liikumiseks disainitud spordivahend. Selle tsikli arenduse taga on kontseptsioon luua ideaalne pikamaasõidu mürsk läbi maksimaalselt inimest säästva ja arvestava seadistuse eelkõige.

Mootor on loodud motokrossi ja enduro karakterite hübriidina (mida open klassis pole letilt võimalik osta), kus gaasipide ja tagaratas oleks omavahel maksimaalselt täpselt ühendatud, kuid, mis ei rapsi ega väsita sõitjat ka 12h sõidupäevade puhul samas käib see ratas edasi nagu vaid 500 seda teeb. See läbi on see tsikkel sobilik nii profile, kui harrastajale olgu siis metsas, võistlusraja, rally raid, freeride, adventure seiklusel, Aafrikas või, kus iganes mida toetab ka ratta pikem hooldusvälp ja suurem jahutatud mootoriõli maht. Hästi kontrollitav monster moment teeb sõidu lihtsaks ja väga nauditavaks. Särav väljanägemine kohtleb sind, kui tehasesõitjat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPEC:
* Käsitsi tehtud pea, Hanno Rajamets / Viuhh Racing.
* Tsikli konfiguratsiooni järgi JD Racing Ignition’i itaalias arendatud one-off ECU. 2-map’i dry / wet.
* Rekluse Pro Core EXP 3.1 pre-production automaatsidur, mis töötab ka nagu tavaline sidur.
* Käsitsi ümber freesitud jahutussüsteem.
* Suur veepump.
* Radikakaitsemed KTM PowerParts.
* Väjla lülitatav, märgutulega madala voolutarbega kõrgepöörde ventilaator.
* Kõrgema jahtusindeksiga jahutusvoolikud.
* Freesitud oil cooleri abil on mootoriõli maht karteris viidud 1,3L / eraldi käigukasti õli 0,9L.
* Modifitseeritud ja paremini jahutav uus elektrisüsteem, suurem aku. GPS toited.
* Akrapovič titaan väljalase.
* Modifitseeritud ja täiendatud Keihin FCR41 karburaator.
* Öhlins rooliamort.
* Fastway suured ja madalamad jalarauad , uued kukkumise kindlamad piduripedaal ja käiguvaheti.
* 1Click / RaceTech amordid.
* Tagumisele amordile paigaldatud suurem RaceTech gaasiballoon tagamaks pikkadel sõitudele tagaamordi …muutumatu konstantsuse. Paigaldatud vedru allumine laager. Xtrig vedru eelpinguti. Amordil uus enduro sisu …ja õige pingega vedru ~85kg + rally raidi varustus sõitjale.
* KTM / Xtrig traavers.
* Ümber laotud ja tasakaalustatud mustad rattad, kodarad, niplid ja värvitud rummud.
* Braking oversize pidurikettad 270mm ees / 240mm taga.
* Armeeritud custom race pidurivoolikud, ees vastavalt pikem johtuvalt navigatsioonist ja rooliamordist.
* Tagapidur dubleeritud leistangile. Töötab nii jalaga, kui vasaku käega läbi eebil opereerides. Automaatsidur …välistab siduri kasutamise vajaduse pidurdamisel, kuna see mootor ei seisku ka tsikli täielikul seiskumisel, kui …käik on sees.
* Uued pidurisuporti kinnitused ees, taga ja modifitseeritud Brembo suportid ja sobivad piduriklotsid.
* Napalmtec / P-tech oversize tagumise ketta piduriuim.
* Garmin 2tk Garmin 60CSx koos EO map’i Eesti kaartidega.
* Touratech Garmin GPS hoidikud 2tk.
* Ridamisi disaini komponente, colour and trim, ib Stickers 40 osaline kõrgkvaliteetne kleebiste sari.
* Uus ümber õmmeldud sadul Selle Dalla Valle jne. veel terve rida komponente ja seadistusi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Selle tsikli see aasta suurim off-roadil registreeritud kiirus oli GPS’i logi andmetel 168 km/h.
Mootorratta ja komponentide koguväärtus on suurusjärgus €25 000, pluss dyno ja sadu töötunde.
Sellises mahus enduro võimsaima klassi arendust ei ole varem Eestis tehtud ja suuretõenäosusega vabaklassi 4takti klassis ka ei tehta enam kunagi.

Categories